Procesul de salarizare
Reprezintă un aspect esențial pentru afacerea dumneavoastră. Totuși, gestionarea acestui proces poate fi consumatoare de timp și resurse, mai ales în lumina schimbărilor legislative frecvente.
Serviciile noastre
Sunt concepute pentru a vă oferi o soluție completă și eficientă pentru gestionarea resurselor umane în cadrul companiei dumneavoastră.
Echipa noastră de specialiști se ocupă de toate aspectele legate de salarizare, asigurândune că fiecare angajat primește remunerația corectă și la timp, indiferent de specificul activității sau de politicile salariale adoptate de companie.
Calcul salarial:
- Primirea si introducerea datelor necesare pentru procesarea calculului salarial: pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, modificări de personal, modificări ale salariilor, prime, imputații, sancțiuni, rețineri, garanții, etc.;
- Verificarea datelor înainte de prelucrarea acestora;
- Transmiterea observațiilor către reprezențantii clientului privind neconcordanțele sesizate în datele colectate, în urma procesului de pre-validare a informațiilor;
- Efectuarea calculului salarial pentru angajații clientului și a taxelor aferente, în conformitate cu legislația romană în vigoare și specificul companiei;
- Generarea ștatelor de plată, a centralizatoarelor ce cuprind fondul de salarii brut realizat, taxe angajat si taxe angajator;
- Generare raport nota contabilă în format standard;
- Generarea declarației 112;
- Generarea fișierelor multicash de plată a salariilor pentru angajații clientului;
- Calcularea numărului de tichete de masă și generarea fișierului pentru tichete de masă în formatul furnizorului clientului;
- Generarea automată a buletinelor salariale (fluturași).